Hoofdcontent

Veelgestelde vragen

Wij merken dat een aantal vragen vaak gesteld worden door julie als aanbieder van sportieve en/of creatieve activiteiten. Deze vragen hebben wij alvast voor jullie gebundeld, zodat jullie al een beter beeld krijgen van onze manier van werkenn.

Natuurlijk staan wij jullie altijd graag te woord voor iedere vraag, dus schroom je niet om ons te bellen: 0413 72 570 7

 

 

Kan ik al mijn activiteiten waarop ingeschreven mag worden aanbieden via de website?

Jazeker kan dit! Iedere activiteit waarvoor het prettig is om in te schrijven mag via de website aangeboden worden. Kijk zelf even welk project het allerbeste past bij de activiteit. Heb je daar hulp bij nodig? Vraag het ons.

 

Terug naar boven

 

 

Komt er voor ieder project een boekje uit?

Nee, niet voor ieder project. De gemeente kiest voor welke projecten er boekjes worden uitgebracht. Bij de activaties Sjors Sportief & Creatief en Max Vitaal is dit vaak met een boekje. Als jij bent aangemeld als aanbieder, zal je ruimschoots op tijd op de hoogte worden gebracht wanneer het boekje wordt uitgegeven. Je krijgt hierdoor altijd ruim de tijd om je pagina te controleren. Wanneer er geen boekje wordt uitgegeven, zie je dat dit vaak wordt aangevuld met een flyer of brochure.
Mocht je niet op de hoogte zijn of een project met een boekje is of niet, dan kun je altijd contact opnemen.

 

Terug naar boven

 

 

Kan ik met eenzelfde login een activiteit in meerdere gemeenten aanbieden?

Ja, dit kan. Zo hoef je nooit voor meerdere gemeenten een aparte login te maken. Omdat niet iedere gemeente een aanbieder buiten de gemeente wenst, is het belangrijk dat dit verzoek altijd via Cultuur- & Sportstimulering Nederland gaat. Wij zullen dan deze koppeling zonder problemen met de login maken.

 

Terug naar boven

 

 

Kan ik met mijn login op meerdere websites inloggen?

Ook dit is mogelijk. Al onze websites hangen aan dezelfde hoofddatabase. Of je de login nu aanmeldt op www.sjorssportief.nl of www.maxvitaal.eu of een eigen 0 tot 100 platform, je komt altijd in dezelfde database uit.

 

Terug naar boven

 

 

Ik heb heel veel inschrijvingen op mijn activiteit en wil dit nu nog beter organiseren, kan dit?

Ja, dit kan! Als je vooraf niet gekozen hebt voor een maximum aantal deelnemers en het aantal op 0=onbekeperkt hebt staan, kan iedereen zich (blijven) inschrijven. Door onvoorzien succes kan dit aantal behoorlijk oplopen.

  1. Begin eerst met de activiteit op vol te zetten door hetzelfde maximum aantal deelnemers in te voeren als het aantal inschrijvingen dat er zijn. Dan wordt deze op VOL gezet.
  2. Maak een nieuwe activiteit aan door deze bijvoorbeeld van een bestaande te kopiëren.
  3. Open de activiteit waarop de vele inschrijvingen staan.
  4. Vink alle namen aan die je naar een andere activiteit wil verplaatsen.
  5. Klik op de button erboven 'verplaats' en kies voor de nieuw toegevoegde activiteit.
  6. Stuur de betreffende kinderen een e-mail met de boodschap dat zij zijn toegewezen aan een nieuwe activiteit.
  7. Herhaal deze stap als er meerdere inschrijvingen op verschillende activiteiten moeten worden ingedeeld.

 

Terug naar boven

 

 

Ik wil inschrijvers van de wachtlijst naar een (bestaande) activiteit verplaatsen, kan dit?

Dit is inderdaad de bedoeling dat dit gebeurt. We wensen tenslotte allemaal dat alle inschrijvers van de wachtlijst aan een nieuwe activiteit met datum wordt toegewezen.

  1. Zorg dat je een activiteit hebt (aangemaakt) waar naartoe je alle inschrijvers kunt verplaatsen.
  2. Open de betreffende wachtlijst-activiteit
  3. Selecteer de namen die je naar een andere activiteit met datum wilt verplaatsen.
  4. Klik op de button erboven 'verplaats' en kies voor de nieuw toegevoegde activiteit.
  5. Stuur de betreffende kinderen een e-mail met de boodschap dat zij zijn toegewezen aan een nieuwe activiteit.
  6. Herhaal deze stap als er meerdere inschrijvingen op verschillende activiteiten moeten worden ingedeeld.

 

 

Terug naar boven

 

 

Kan ik deelnemers verplaatsen van de ene naar een andere activiteit?

  1. Zorg dat je een activiteit hebt (aangemaakt) waar naartoe je alle inschrijvers kunt verplaatsen.
  2. Open de betreffende wachtlijst-activiteit
  3. Selecteer de namen die je naar een andere activiteit met datum wilt verplaatsen.
  4. Klik op de button erboven 'verplaats' en kies voor de nieuw toegevoegde activiteit.
  5. Stuur de betreffende kinderen een e-mail met de boodschap dat zij zijn toegewezen aan een nieuwe activiteit.
  6. Herhaal deze stap als er meerdere inschrijvingen op verschillende activiteiten moeten worden ingedeeld.

 

 

Terug naar boven

 

 

Iemand die zich ingeschreven heeft voor mijn activiteit meldt zich af per e-mail. Wat moet ik doen?

  1. Zoek de naam van de deelnemer met de 'Zoek Deelnemer' button in je beheer.
  2. Tik rechtsboven in het formulierveld de naam in.
  3. Klik op de naam
  4. De pagina waarop de betreffende inschrijver is ingeschreven opent
  5. Selecteer de naam
  6. Kies bovenin de buttons op 'Verwijder'

Terug naar boven

 

 

Ik wil graag een activiteit openstellen voor inschrijving, maar ik kan er niet meer dan 5 ontvangen. Hoe doe ik dit?

  1. Open de betreffende activiteit of maak een nieuwe activiteit aan
  2. Kies bij 'Maximum aantal deelnemers' voor het gewenste maximale aantal.
  3. Vergeet niet op Opslaan te drukken.

 

Terug naar boven

 

 

Kan ik mijn activiteit aanmelden zonder dat ik weet wanneer deze gaat plaatsvinden?

Dit is mogelijk door binnen de betreffende activiteit, geen datums te kiezen. Op de website, maar ook in een eventuele gedrukte uiting wordt dan genoemd dat men zich kan inschrijven, maar dat de aanbieder dan contact met ze opneemt om datums en tijden af te stemmen.

 

Terug naar boven

 

 

Ik wil een vergoeding vragen voor de activiteit, hoe gaat dit in zijn werk?

Binnen de activiteit kun je eenvoudig een vergoeding vragen door een bedrag bij 'vergoeding' in te vullen. Houd er rekening mee dat er per vergoeding € 0,50 wordt gevraagd. Te meer omdat wij wensen dat zoveel mogelijk activiteiten gratis worden aangeboden, maar ook omdat we nu eenmaal te  maken hebben met vaste administratiekosten.

Op het moment dat een inschrijver zich inschrijft voor deze activiteit wordt deze middels een iDeal transactie overgemaakt. Dit betekent dat er nooit met contant geld aan de aanbieder betaald hoeft te worden.

Aan het einde van het schooljaar maken we dit bedrag over naar iedere aanbieder, in verband met tussentijdse annuleringen en storneringen. Mocht een aanbieder eerder deze vergoeding wensen, dan kan dit míts de activiteit reeds is uitgevoerd. Dit vernemen we dan graag.

 

Terug naar boven

 

 

Ik zou graag andere mensen contactpersoon van de activiteit willen maken, kan dit?

Uiteraard! Je kunt dit op 2 manieren doen.

  1. Ga naar je beheer
  2. Kies voor 'accounts'
  3. Klik op 'Nieuwe gebruiker'
  4. Vul de gegevens in
  5. Ga naar de activiteit en kies bij contactpersoon voor het zojuist toegevoegde account

 

of

 

  1. Ga naar de activiteit
  2. Klik op de groene button 'Toevoegen' achter contactpersoon
  3. Zorg dat deze daarna ook is geselecteerd, voordat je op Opslaan klikt.

 

 

 

Terug naar boven